دریافت ۶ گواهینامه جدید بین المللی استاندارد در آریا سهند تبریز

گروه صنعتی آریا سهند تبریز موفق به اخذ ۶ گواهینامه جدید بین المللی استاندارد شده است.

مدیر عامل گروه صنعتی آریا سهند تبریز با اعلام این خبر گفتبا بررسی های صورت گرفته توسط موسسات بین المللی و تایید فرآیندهای تولید در گروه صنعتی آریا سهند تبریز، این گروه صنعتی موفق به کسب استانداردهای ایزو ۱۰۰۰۲ ، ایزو ۱۰۰۰۴ ، ایزو ۵۰۰۰۱ ، ایزو ۱۴۰۰۱ ، ایزو ۴۵۰۰۱ و ایزو ۹۰۰۱ شد.

حمل کاری تاکید کرددو استانداردهای بین المللی ایزو ۱۰۰۰۲ و ایزو ۱۰۰۰۴ به بخش رضایت مشتریان این واحد تولیدی مرتبط است و به دلیل تلاش های صورت گرفته در آریا سهند تبریز برای جلب رضایت مشتریان و دریافت مناسب و بررسی شکایات احتمالی، به این گروه صنعتی داده شده است.

وی افزودتوجه به کیفیت بالای محصولات تولیدی و جلب رضایت مشتریان از جمله خط مشی گروه صنعتی آریا سهند تبریز از زمان آغاز فعالیت بوده و دریافت استانداردهای بین المللی در این زمینه نشان دهنده اهمیتی است که در این مجموعه تولیدی به موارد گفته شده می دهیم.

حمل کاری خاطرنشان کرد:علاوه بر دو استاندارد فوق، استاندارد بین المللی ایزو ۵۰۰۰۱ در زمینه مدیریت انرژی و با توجه به سیاست های این گروه صنعتی در زمینه مصرف بهینه انرژی به آریا سهند تبریز تعلق گرفته است.

وی عنوان کردپیشتر نیز استانداردهای ۳ گانه شامل استاندارد ISO14001 در زمینه حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از آسیب رساندن آلاینده ها ، استاندارد ISO45001 در زمینه مدیریت سلامت شغلی و ایمنی و استاندارد ISO9001 در زمینه سیستم مدیریت کیفیت تولید محصول توسط این گروه صنعتی اخد شده بود و با دریافت استاندارد ISO10004 برای رضایتمندی مشتری، ISO10002 برای راه اندازی سیستم مدیریت شکایات مشتریان و ISO50001 برای مدیریت انرژی، تعداد گواهینامه های بین المللی استاندارد دریافت شده توسط گروه صنعتی آریا سهند تبریز به ۶ گواهینامه رسید.

حمل کاری در پایان با اشاره به صادرات محصولات تولیدی گروه صنعتی آریا سهند تبریز در طول یک سال گذشته، گفترضایت مشتریان داخلی در کنار علاقمندی مشتریان خارجی به دلیل کیفیت محصولات از جمله لوله، قوطی، پروفیل و بیضی فولادی، نشان دهنده مسیر مناسبی است که این گروه صنعتی در جهت توسعه می پیماید.