خلاصه اخبار فولادی در آبان ماه 1402

بازگشت ایران به جایگاه هفتم تولید فولاد جهان
انجمن جهانی فولاد در جدیدترین گزارش اعلام کرد که ایران با تولید 3.1 میلیون تن فولاد در مهرماه، در رده‌بندی جهانی 3 پله صعود کرد و دوباره به جایگاه هفتم بازگشت. تولید فولاد ایران در ماه سپتامبر (شهریور ماه) 12.7 درصد کاهش یافته و به 2.4 میلیون تن رسیده بود.

حضور هلدینگ حمل کاری به عنوان حامی در نمایشگاه متافو 1402
هلدینگ حمل‌کاری با اختصاص غرفه و به عنوان یکی از حامیان اصلی در نمایشگاه متافو 1402حضور فعال خواهد داشت. بیستمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری تهران (متافو) 3 تا 6 آذرماه 1402 برگزار می شود. هلدینگ حمل کاری با 4 دهه فعالیت صادقانه در صنعت فولاد در سالن 5 ( ملل) ، غرفه C01 میزبان فعالان صنعتی کشور است.

آلودگی هوا باعث کاهش تولید فولاد در چین
برخی از نوردکاران در شهر تانگشان چین که بزرگترین قطب تولید فولاد استان هبی در شمال چین است با هشدار سطح 2 آلودگی هوا دستور توقف تولید دریافت کرده اند. تحلیلگران معتقدند این کاهش تولید های ناشی از افزایش آلودگی هوا می تواند فشار ناشی از موجودی بالای بازار را کاهش دهد.

پنجمین دوره جشنواره فولاد دی ماه برگزار می شود
پنجمین جشنواره فولاد از ۱۹ تا ۲۱ دی ماه در برج میلاد برگزار خواهد شد تا فرصتی برای سازندگان داخلی صنعت فولاد بوجود آورد تا بتوانند توانمندی های خود را به نمایش بگذارند.